Закарпатцям нададуть консультації з питань захисту прав споживачів

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області 29 серпня проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням http://claim.carpathia.gov.ua/login_ext
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.
Мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
•Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
•Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
•Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
•Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
•Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
•Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
•При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
•Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо. 

 

Остання зміна сторінки: 27-08-2019 14:36