Щоб повністю звільнити проїзд на місці обвалу підпірної стінки, доведеться подробити й вивезти близько 90 кубічних метрів бетону

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERAПідпірна бетонна стінка, частина якої обвалилася вчора (8.12) на автомобільній дорозі «Міжгір'я – Колочава», потребує реконструкції, а місцями й повної заміни. Збудована в кінці 60-х років минулого століття, стінка знаходиться в аварійному стані вже більше десяти років, через що неодноразово складалися аварійні акти. Минулої осені на цій же ділянці (на 1 кілометр нижче) так само обвалилося близько 40 метрів стінки. Тоді автодорожникам довелося замінити підпірну стінку габіонами, а ще 40 метрів укріпити спеціальними бетонними опорами.
– Зараз на місці надзвичайної події продовжують працювати автодорожники, – повідомляє Геннадій Москаль. – Рух на ділянці обмежений і здійснюється по одній половині дорги. Щоб звільнити проїзд повністю, доведеться подробити й вивезти близько 90 кубічних метрів бетону, а також масу ґрунту. Ситуація знаходиться під контролем, однак зрозуміло, що для запобігання подібних аварій у майбутньому бетонну стінку доведеться реконструювати або повністю замінити габіонами. Які, по-перше, фільтрують воду й не допускають перезволоження ґрунту, а, по-друге, втричі дешевші, ніж товсті бетонні стінки з суцільного бетону.
Нагадаємо, що вчора близько обіду на високогірній дорозі поблизу Міжгірʼя через інтенсивні дощі та перезволоження ґрунту прямо на дорожнє покриття обвалилися шість секцій підпірної бетонної стінки. На щастя, жодного автомобіля на цій ділянці не було, тому обійшлося без потерпілих.

Остання зміна сторінки: 09-12-2015 15:15