Порядок надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців

Міністерство-юстиції-300x180Наказом Міністерства юстиції України від 31.03.2015 року  № 466/5 (набрав чинності 07.04.2015 року) затверджено Порядок отримання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців ( далі – ЄДР).

Цим Порядком визначено, що відомості, які містяться в Єдиному державному реєстрі, є відкритими і загальнодоступними, за винятком реєстраційних номерів облікових карток платників податків, відомостей про відкриття та закриття рахунків, накладення та зняття арештів на рахунки та майно.

Відомості, що містяться в ЄДР, надаються:

1) у паперовій формі державним реєстратором юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (далі - державний реєстратор) у вигляді:

витягу;

довідки;

виписки;

2) в електронній формі:

у форматі бази даних або в іншому форматі відповідно до договору між технічним адміністратором та бюро кредитних історій або банком;

державним реєстратором через Реєстраційний портал у вигляді виписки, витягу та довідки, засвідчених його електронним цифровим підписом;

програмними засобами ведення Єдиного державного реєстру через офіційний веб-сайт розпорядника Єдиного державного реєстру у вигляді:

виписки щодо юридичної особи;

витягу та довідки;

доступу до відомостей з Єдиного державного реєстру.

Отримати відомості з ЄДР може отримати будь – яка юридична та фізична особа, за винятком виписки щодо фізичної особи – підприємця, яка надається на запит цієї фізичної особи - підприємця або її представника.

Порядком встановлено, що подати запит про надання виписки, витягу та довідки можливо незалежно від місця зберігання реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, тобто до будь – якого державного реєстратора (у разі надання відомостей у паперовій формі).

         Вимоги до заповнення запиту, зокрема, запит заповнюється українською мовою не залежно від форми подання запиту (паперова або електронна), машинодруком або від руки розбірливими друкованими літерами, без виправлень - у разі подання запиту в паперовій формі.

Слід мати на увазі, що виписки, витяги та довідки в паперовій та електронній  формах мають однакову юридичну силу.

Надання виписки, витягу та довідки в паперовій формі

Для отримання виписки, витягу та довідки в паперовій формі подається  особою (  юридична особа, фізична особа, їх уповноважені представники) запит державному реєстратору особисто або надсилається поштовим відправленням за встановленими формами.

Під час подання запиту про надання виписки, витягу та довідки запитувачем пред’являється документ, що посвідчує його особу, а у разі подання запиту уповноваженою особою - пред’являється документ, що посвідчує його особу та документ, що підтверджує її повноваження з наданням його ксерокопії.

У разі надсилання запиту про надання виписки щодо фізичної особи - підприємця поштовим відправленням справжність підпису особи на запиті повинна бути нотаріально засвідчена.

Разом із запитом подається ксерокопія документа, що підтверджує повноваження представника, - у разі подання запиту про надання виписки щодо фізичної особи - підприємця уповноваженою особою; документ (копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала, або квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку), що підтверджує внесення плати за отримання виписки, витягу або довідки.

Виписка, витяг та довідка в паперовій формі виготовляються на білому папері формату А4 та засвідчуються підписом та печаткою державного реєстратора.

Строк надання відомостей становить 24 години після надходження запиту.

Плата за надання відомостей становить:

- витяг та довідка – 0,05 мінімальної заробітної плати (60,90 грн.)

- виписки – 0,02 мінімальної заробітної плати (24,36 грн.).

Надання виписки, витягу та довідки в електронній формі

Запит про надання виписки, витягу та довідки в електронній формі подається запитувачем через Реєстраційний портал (http://rp.irc.gov.ua/) або офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України (https://usr.minjust.gov.ua/).

До запиту про надання відомостей з Єдиного державного реєстру додаються:

1) через Реєстраційний портал:

відсканований документ, що підтверджує повноваження представника, - у разі подання запиту про надання виписки, витягу та довідки уповноваженою особою;

відсканований документ (копія квитанції, виданої банком, копія платіжного доручення з відміткою банку, квитанція з платіжного термінала або квитанція (чек) з поштового відділення зв’язку), що підтверджує внесення плати за отримання відомостей з Єдиного державного реєстру, засвідчений електронним цифровим підписом запитувача;

2) через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України - інформація про внесення плати за отримання відповідних відомостей з використанням платіжних систем через мережу Інтернет.

Сканування паперових носіїв зазначених документів здійснюється з урахуванням таких вимог:

формат зображення: чорно-біле;

роздільна здатність: 150 х 150 точок на дюйм;

глибина кольору: 4 біти;

формат готового файла: компресований багатосторінковий TIFF.

Документи, які містять більше однієї сторінки, скануються в один файл.

Відсканований документ повинен бути придатний для сприйняття його змісту людиною.

Кожний електронний документ, що подається через Реєстраційний портал, засвідчується електронним цифровим підписом запитувача.

 Протягом 24 годин після надходження запиту направляється запитувачу засвідчені виписка, витяг, довідка шляхом надання доступу до них на Реєстраційному порталі.

Плата за надання відомостей становить:

75 відсотків плати, встановленої цією частиною, — за надання витягу, довідки та виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в електронній формі (станом на 01.01.2015: за надання витягу та довідки в електронній формі — 45,68 грн., за надання виписки в електронній формі — 18,27 грн.).

Виписки, витяги та довідки на запит, поданий через офіційний веб-сайт міністерства юстиції України, формуються за допомогою програмних засобів ведення Єдиного державного реєстру та надаються в електронній формі  в режимі реального часу.

Безоплатний доступ до відомостей Єдиного державного реєстру

Безоплатний доступ до актуальних на момент запиту відомостей ЄДР забезпечується через офіційний веб-сайт Міністерства юстиції України шляхом їх пошуку, перегляду, копіювання та роздрукування (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch)

Пошук інформації  здійснюється за такими критеріями:

про юридичних осіб - за повним або скороченим найменуванням юридичної особи або ідентифікаційним кодом юридичної особи;

про фізичних осіб - підприємців - за прізвищем, ім'ям, по батькові фізичної особи - підприємця або реєстраційним номером облікової картки платника податку (або серією та номером паспорта - для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта);

про сформовані виписки, витяги та довідки - за номером та датою формування виписки, витягу та довідки.

Рахівське районне управління юстиції    

Остання зміна сторінки: 09-09-2015 17:35