У всіх реєстрів – єдиний адміністратор

mpyuter_292Міністерство юстиції України продовжує активне впровадження реформ з метою спрощення бюрократичних процедур, оптимізації різноманітних управлінських структур і як наслідок - покращення доступу громадян до адміністративних послуг.

Черговим кроком реформ, є об’єднання численних реєстрів, які обслуговуватимуться єдиним адміністратором. З метою оптимізації забезпечення функціонування Єдиних та Державних реєстрів створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України, відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05 червня 2015 року № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів» наказом визначено державне підприємство «Національні інформаційні системи» адміністратором Єдиних та Державних реєстрів Мінюсту.

Таким чином, Міністерство юстиції об′єднає всі структури, які займалися веденням державних реєстрів, підконтрольних Мін′юсту, і створить на їх базі єдиного оператора ‑ Державне підприємство «Національні інформаційні системи».

Уряд уже прийняв рішення про створення Державного підприємства «Національні інформаційні системи», яке об′єднає 21 реєстр, за які відповідає Міністерство юстиції. Підприємство буде створено як пілотний проект за новими стандартами, відповідно до Закону про прозорість та публічність державних фінансів, який вже найближчим часом набуде чинності.

На даний час в Україні діє близько 100 реєстрів, операторами яких є різні міністерства та відомства. Через це ускладнюється процес їх адміністрування, адже кожне відомство має свій персонал, який безпосередньо займається підтримкою реєстрів.

Мінюст поставив перед собою завдання на виконання моніторингового звіту по безвізовому режиму з ЄС, який ставить вимогу нового формату ідентифікації особи, об′єднати ці реєстри під одного оператора. Це дасть можливість скоротити кількість обслуговуючого персоналу, оптимізувати роботу та скоротити затрати з державного бюджету.

Крім того, Мінюст власними силами завершує розробку програмного забезпечення реєстрів, власником якого буде держава, а не приватні компанії. Це дасть змогу державі зекономити кошти, які у минулому сплачувалися у вигляді роялті за користування програмним забезпеченням.

Крім того, новостворене ДП стане першою державною компанією, яке матиме незалежну Громадську раду, до якої увійдуть представники громадськості та міжнародних організацій. Вони займатимуться розробкою та затвердженням фінансового плану, а також проводитимуть моніторинг використання коштів. Громадська рада при підприємстві збиратиметься не рідше 1 разу на квартал і звітуватиме перед суспільством про всі кроки компанії та всі її витрати. Вся інформація публікуватиметься на сайті, щоб журналісти і громадськість могли бачити, як витрачаються державні кошти. Керівника нового підприємства буде обрано на відкритому і прозорому конкурсі.

Рахівське районне управління юстиції

Остання зміна сторінки: 08-07-2015 16:14