Звітувала громадська приймальня адміністрації

Робота зі зверненнями громадян – один із напрямків роботи райдержадміністрації, якому приділяється значна увага. Адже своєчасне отримання інформації безпосередньо від населення та оперативне реагування і координація сил районних служб для вирішення порушених заявниками питань є індексом ефективності виконавчої влади. Саме на цьому наголосило керівництво Рахівської райдержадміністрації на черговому засіданні щомісячної комісії з розгляду звернень громадян, яке відбулось 15 січня цього року.

Питання, які розглядались членами комісії та запрошеними головами населених пунктів, керівниками структурних підрозділів адміністрації, служб і організацій району, стосувались підсумків роботи РДА та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян протягом 2013 року.

Присутні заслухали звіт громадської приймальні адміністрації, згідно з яким протягом минулого року до районної державної адміністрації  надійшло 1595 пропозицій, заяв і скарг, що на 16% менше, ніж за 2012 рік. Загальна кількість громадян, що звернулись до райдержадміністрації становить 2789 осіб.

Аналіз загальної кількості звернень показує, що найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту, зокрема виділення матеріальної допомоги, яка фінансується завдяки районній програмі „Турбота”. Протягом 2013 року мешканцям району надано грошову допомогу в сумі понад 300 тис. грн.

17% жителів Рахівщини звернулись до районної адміністрації з питань комунального та дорожнього господарства, благоустрою населених пунктів. Це у значній частині категорія питань, пов’язаних із потребою в наданні допомоги громадянам у придбанні паливних дров по пільговим цінам, адже Рахівський район поки єдиний негазифікований в області. Крім того доволі велика частка заяв стосуються стану електроліній, безперебійного електропостачання та вирішення спірних питань між громадянами та районним РЕМом.

Важлива увага при роботі держадміністрації зі зверненнями громадян приділяється співпраці зі службами, установами, організаціями району та органами місцевого самоврядування, результати якої можна оцінити позитивно. Це здійснюється для збереження якісного двостороннього зв’язку органів влади із населенням та забезпечення позитивних соціальних настроїв мешканців району.

Також учасники засідання заслухали звіти голів м. Рахів Ярослава Думина та смт. Великий Бичків Одарки Зеленко щодо роботи зі зверненнями мешканців у населених пунктах. Члени комісії відмітили якісний організаційний підхід виконкому Великобичківської селищної ради до даної роботи.

 Ознайомитись із повним звітом про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до райдержадміністрації протягом 2013 року можна за посиланням:

http://rakhiv-rda.gov.ua/rajonna-administratsiya/zvernennya-hromadyan/informaciya-pro-robotu-iz-zvernennya-gromadyan/

Остання зміна сторінки: 16-01-2014 18:31