Рахівське районне управління юстиції звітує про розгляд звернень громадян!

Узагальнення

за наслідками розгляду звернень громадян

у Рахівському районному управлінні юстиції 

за І півріччя 2013 року в порівнянні з результатами за аналогічний період 2012 року

 

Реалізація конституційних прав, свобод людини і громадянина є одним з основних принципів становлення демократичної, соціально-правової держави. Право громадян на звернення до органів державної влади гарантовано Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян» та Указом Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення. Ці засади залишаються визначальним напрямком в роботі Рахівського районного управління юстиції.

У відповідності до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності посадових осіб за належне реагування на обґрунтовані звернення громадян, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, наказом начальника Рахівського районного управління юстиції № 07/01-09 від 07 лютого  2013 року затверджено “Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у Рахівському районному управлінні юстиції та підвідомчих установах на 2013 рік”. В них чітко визначено відповідні завдання щодо поліпшення розгляду звернень громадян, терміни виконання та призначено безпосередніх виконавців;

За І півріччя 2013 року до Рахівського районного управління юстиції та підвідомчих установ надійшло всього 12 письмових звернень громадян (без урахування доручень ГУЮ), аналогічного періоду 2012 року 14 звернень.  Таким чином вдалося досягти зменшення кількості звернень громадян.

Із усіх звернень, які надійшли до управління юстиції 3 звернення надійшли від прокуратури Рахівського району, 1 звернення від Рахівської районної державної адміністрації та 8 звернень від заявників.

Якщо класифікувати їх за видами, то протягом І півріччя 2013 року  надійшло 9 заяв та 3 скарги,  аналогічного періоду минулого року 11 заяв і 3 скарги.

Письмових пропозицій як і у І півріччі 2013 р. так і в аналогічному періоді 2012 р. не надходило.

У І півріччі 2013 року та І півріччі минулого року звернень та запитів народних депутатів України до Рахівського РУЮ та підвідомчих установах не надходило.

Вживаються необхідні заходи щодо запобіганню виникненню підстав для обґрунтованих скарг та повторних звернень. Всього протягом звітного періоду розглянуто та надано вичерпну відповідь  на 12 звернень громадян.  В управлінні юстиції та підвідомчих установах забезпечено належну роботу для вирішення в межах наданих повноважень розгляду звернень громадян, з якими звертаються громадяни на особистому прийомі, з метою зменшенню потоку звернень громадян у вищі органи влади.

Як наслідок, слід відмітити відсутність обгрунтованих скарг та повторних звернень протягом І півріччя 2013 року, також не було обґрунтованих скарг та повторних звернень протягом І півріччя 2012 року.

Протягом звітного періоду до управління юстиції надійшло одне колективне звернення від мешканців м. Рахова, щодо невиконання рішення Рахівського районного суду про заборону вчинення особисто чи через третіх осіб будь-яких дій, які би були направлені на порушення приватного права на землю та вільного і безперешкодного користування, розпорядження присадибною земельною ділянкою. У 15 денний термін дане звернення розглянуто та  надіслано відповідь, в якій роз'яснено, що постановою державного виконавця закінчено дане виконавче провадження.

При розгляді звернень звертається особлива увага на надання, вичерпних та повних відповідей з метою недопущення проявів упередженості, халатності та формалізму. Фактів не вирішення порушених у зверненні громадянина обгрунтованих питань не було. Як наслідок повторних звернень протягом року не надходило.

За наслідками розгляду звернень протягом 2013 року розглянуто по суті та вирішено позитивно питання по 1  звернення, розглянуто по суті та надано роз’яснення - по 11 зверненнях.

Начальником Рахівського районного управління юстиції вживаються усі необхідні заходи з метою недопущення порушення законних прав та інтересів громадян та надання повних, обґрунтованих відповідей на звернення.

Головний спеціаліст  Рахівського

Районного управління юстиції

В.І. Федірцан

Остання зміна сторінки: 30-07-2013 12:52