Терміни зберігання квитанцій про прийняття звітності в електронному вигляді

Порядок подання податкової звітності в електронному вигляді регламентований Інструкцією з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затвердженою Наказом ДПА України від 10.04.2008 №233.

У разі отримання звітності в електронному вигляді податковий орган надсилає платнику дві квитанції.

Перша квитанція є підтвердженням того, що податкові документи передано до податкового органу . Ця квитанція надсилається на ту електронну адресу, з якої надійшла звітність від платника. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в податковому органі.

Водночас, якщо перша квитанція не надійшла на електронну адресу платника, то податковий документ вважається неодержаним.

Друга квитанція є підтвердженням прийняття документів платника до бази даних ДПС в електронному вигляді у текстовому форматі. У ній зазначаються:

- реквізити прийнятого документа в електронній формі;

- відповідність звітності затвердженому формату (стандарту) електронного документа;

- результати перевірки електронного цифрового підпису (ЕЦП);

- інформація про платника податків;

- дата та час приймання, реєстраційний номер;

- податковий період, за який подається звітність та дані про відправника квитанції.

На цю квитанцію накладається ЕЦП органу , здійснюється її шифрування та надсилання платнику засобами телекомунікаційного зв’язку. Другий примірник такої квитанції також зберігається в електронному вигляді в податковому органі.

Звертаємо вашу увагу на те, що отримані платником електронні квитанції повинні зберігатися протягом 1095 днів з дня подання податкової звітності.

 

                                                                                         Сектор взаємодії із ЗМІ та громадськістю

ДПІ у Рахівському р-ні.

Остання зміна сторінки: 29-04-2013 14:39