Про стан доріг не говорить лише лінивий

Топ-темою для обговорення на різних рівнях й надалі залишається стан автомобільних доріг у країні. Про них не говорить хіба що лінивий. Особливо „солодко” водіям, хоча і пасажирам, і пішоходам теж перепадає. Одним – у транспорті, іншим – від маневруючих авто на тротуарах.

Перші спроби дивним методом підрихтувати ямковість, засипаючи вибоїни гравієм, а подекуди й глиною, викликали здивування, як і інформація про 98-відсоткове виконання ремонтів шляхів. Зрозуміло, що подібна ситуація не влаштовує нікого, особливо, коли немає чіткої відповіді. При цьому, й запізніла весна не сприяла, аби взятися до справи. Погода, нарешті, змилостивилася й бригада філії Рахівської ДЕД приступила до ямкового ремонту. Розпочали з Луга, враховуючи примхливості погоди.

Загалом на ямковий ремонт автодороги Мукачево – Рогатин тільки на Рахівщині необхідні 3 мільйони гривень, якщо до його закінчення не будуть змінюватися ціни на матеріали, пальне та ін. Одна бригада здатна виконати весь обсяг робіт за 60 повноцінних робочих днів за наявності безперебійного постачання матеріалів, пального, сприятливої погоди, відсутності поломок механізмів. Є ще одна бригада з району, яка поки що працює на Тячівщині. Тривають перемовини з організацією із-за меж області, щоправда, вона просить погасити попередні борги за виконані роботи на території Рахівщини.

Про кошти. Три мільйони – гарантовані. Однак з цієї суми доведеться погасити борги за зимове утримання доріг, не кажучи вже про наступну зиму. Щоправда, довиділення асигнувань передбачається після першого півріччя. Нині ж питання – у якості робіт. Саме на цьому найперше наголошував під час ознайомлення з виконанням ямкового ремонту в Лузі голова райдержадміністрації Дмитро Андріюк. Також спільно з провідним інженером відділу технічного контролю Служби автомобільних доріг у Закарпатській області Павлом Небогою очільник району ознайомився з ліквідацією зсуву земельного полотна в урочищі Кузій, на 143-му кілометрі автомобільної дороги Мукачево – Рогатин, будівництвом верхньої підпірної стінки, що дозволить розширити пропускну спроможність на аварійному відрізку.

Зоря Рахівщини

Остання зміна сторінки: 22-04-2013 16:07