Робота зі зверненнями громадян у 2012 році

Робота зі зверненнями громадян посідає важливе місце в діяльності Рахівського районного управління юстиції та підвідомчих установ. У своїй роботі управління юстиції та підвідомчі установи неухильно дотримуються вимог Закону України “Про звернення громадян” від 02.10.1996 року, Указу Президента України від 07.02.2008 р.№ 109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”. Рахівським районним управлінням юстиції вживаються всі заходи, щодо належного виконання та забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян, удосконалення організації розгляду порушених у зверненнях питань, підвищення відповідальності посадових осіб за належне реагування на обґрунтовані звернення громадян, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, наказом начальника Рахівського районного управління юстиції затверджено “Заходи спрямовані на підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у Рахівському районному управлінні юстиції та підвідомчих установах на 2012 рік”. В них чітко визначено відповідні завдання щодо поліпшення розгляду звернень громадян, терміни виконання та призначено безпосередніх виконавців. Роботі зі зверненнями громадян приділяється особлива увага керівництва управління юстиції. Стан роботи зі зверненнями громадян систематично розглядається на оперативних та спільних нарадах працівників управління юстиції та підвідомчих установ

За 2012 рік до Рахівського районного управління юстиції надійшло всього 22 письмових звернень. Минулого 2011 року управлінням юстиції зареєстровано 46 письмових звернень. Таким чином вдалося скоротити кількість звернень більш ніж удвічі.

Якщо класифікувати їх за видами, то протягом 2012 року надійшло  19 заяв та 3 скарги.

Як позитив, слід відмітити відсутність обгрунтованих скарг та повторних звернень, протягом 2012 р.

Протягом 2012 року надійшло одне звернення народного депутата України, яке у встановлений законодавством термін розглянуто та надіслано  відповідь.

Протягом 2012 року 3 звернення надійшли від прокуратури Рахівського району одне від Рахівської районної державної адміністрації, одне від Рахівської районної ради та 17  від заявників.

Звернення розглядаються без порушення термінів їх розгляду. В управлінні юстиції та підвідомчих установах посилено контроль за розглядом звернень громадян, як наслідок розгляд звернень, які не потребують додаткового вивчення  практикується у 15-денний термін.

      З метою надання безкоштовної правової допомоги малозабезпеченим громадянам віддалених населених пунктів працівниками районного управління юстиції щомісячно проводилися „гарячі телефонні лінії” та 2 рази на місяць виїзні прийоми за місцем проживання та праці громадян. Всього протягом 2012 року проведено 12 телефонних гарячих ліній” під час яких за усними зверненням 21 громадянину за телефонами РУЮ надавалися вичерпні юридичні консультації та інша правова допомога та проведено 24 спільних виїзних прийомів громадян у населені пункти району,  під час яких прийнято і надано консультації і роз’яснення з різних правових питань 78 громадянам.

В ході виїзних прийомів розглядалися усні звернення громадян щодо роботи органів юстиції району, проводилось роз’яснення чинного законодавства, надавалися юридичні консультації, інша практична юридична допомога. Особлива увага постійно приділяється широкому роз’ясненню законодавства про звернення громадян

Роботі зі зверненнями громадян приділяється особлива увага керівництва управління юстиції.

   

Головний спеціаліст управління                                                               І. Федірцан 

Остання зміна сторінки: 30-01-2013 15:17