Діяльність комісії полягає не лише у звітуванні про здійснену роботу

16 січня в райдержадміністрації обговорювали результати роботи зі зверненнями громадян структурними підрозділами державної адміністрації, органами місцевого самоврядування та установами, організаціями району за минулий рік.

Статистична інформація, наведена в ході роботи комісії з питань розгляду звернень громадян при голові райдержадміністрації, хоч і не дає повної картини життя населення, проте відображає пульс району - ті проблеми, які найбільше хвилюють громадян. А такими в минулому році були, як правило питання, що стосуються приватизації земельних ділянок (більше 38% звернень), соціального захисту населення (28%), благоустрою району (близько 15%), виховання та навчання (5%), працевлаштування, забезпечення житлом тощо.

Детальніше про соціальні питання голові адміністрації та членам комісії доповіла начальник управління соціального захисту Марія Спасюк. Одним із нововведень управління в минулому році стали регулярні виїзди мобільних груп кваліфікованих спеціалістів до населених пунктів району, які, крім надання усних роз’яснень громадянам, забезпечували прийом документів для надання різних видів допомоги.

У ході роботи комісії голова державної адміністрації окрему увагу звернув також на важливість забезпечення паливними дровами у 2013 році, при співпраці з лісгоспами та Карпатським біосферним заповідником, тих мешканців району, які не в змозі здійснити це самостійно.

Запрошені голови населених пунктів теж поділились питаннями, з якими до них звертаються мешканці та результатами їх вирішення. При цьому, як відмітив Дмитро Андріюк, актуально налагоджувати на сто відсотків зворотній зв’язок не лише в усній та паперовій формі, а й за допомогою електронної пошти та можливостей діючих веб-сайтів.

Діяльність комісії полягає не лише у звітуванні про пророблену роботу. Велика увага приділяється виявленню випадків безпідставної відмови в задоволенні  законних  вимог  заявників, проявів упередженості, халатності та формалізму при розгляді звернень, адже це не веде до вирішення проблем, а тільки накопичує їх. Серйозність відношення до роботи з громадянами підтверджують навіть прийняті головою адміністрації кадрові рішення.

Детальна інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян регулярно висвітлюється на сайті райдержадміністрації за посиланням http://rakhiv-rda.gov.ua/rajonna-administratsiya/zvernennya-hromadyan/informaciya-pro-robotu-iz-zvernennya-gromadyan/. У відповідних розділах також надається правова інформація, наведені графіки прийомів громадян, роботи прямої телефонної лінії.

Крім того на сайті райдержадміністрації функціонує форма зворотного зв’язку (http://rakhiv-rda.gov.ua/rajonna-administratsiya/zvorotnij-zvyazok/), за допомогою якої можна звернутися як з приводу роботи сайту, так і адміністрації загалом.

Остання зміна сторінки: 16-01-2013 12:47