Основні засади Закону України „Про відкритість використання публічних коштів"

logoЗакону України „Про відкритість використання публічних коштів” який був прийнятий 11.02.2015 та набрав чинності 12.09.2015 поширюється на відносини, пов’язані з підготовкою і оприлюдненням розпорядниками та одержувачами коштів державного і місцевих бюджетів, підприємствами, Національним банком України, державними банками, державними цільовими фондами, а також фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування та органами Пенсійного фонду інформації про заплановане і фактичне використання публічних коштів.

Інформація, що оприлюднюється згідно з цим Законом, готується та подається для оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів e-data.gov.ua.

Єдиний веб-портал використання публічних коштів є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі Інтернет, на якому оприлюднюється інформація згідно з цим Законом. Доступ до інформації, оприлюдненої на єдиному веб-порталі використання публічних коштів, є вільним та безоплатним.

Відповідно до статті 3 Закону України  № 183-VIII, інформація про використання публічних коштів, що підлягає оприлюдненню (оприлюднюється щоквартально, не пізніше як за 35 днів після закінчення звітного кварталу та зберігається в режимі вільного доступу протягом трьох років з дня оприлюднення), надається за встановленими законодавством України формами та має містити такі відомості у разі використання коштів Державного бюджету України:

   - розпорядник бюджетних коштів (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);

  - головний розпорядник бюджетних коштів (найменування, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника);

  - обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період - всього та в розрізі бюджетних програм;

  - обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету за звітний період - всього та в розрізі бюджетних програм (при цьому зазначаються також види та обсяги відповідних надходжень щодо коштів спеціального фонду бюджету);

  -  інформація про укладені за звітний період договори (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), кількість закупленого товару, робіт та/або послуг, проведена процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, строк дії договору);

  -  інформація про стан виконання договорів, укладених у попередні звітні періоди, з усіма додатками, які є їх невід’ємною частиною (предмет договору, виконавець (найменування, ідентифікаційний код юридичної особи, місцезнаходження, прізвище, ім’я та по батькові керівника), вартість договору, ціна за одиницю (за наявності), процедура закупівлі або обґрунтування її відсутності з посиланням на закон, обсяг платежів за договором у звітному періоді, наявність або відсутність претензій і штрафних санкцій, що виникли в результаті виконання договору, акти виконання договору (акти наданих послуг, приймання-передачі, виконаних робіт) за наявності);

  - кількість службових відряджень, у тому числі із зазначенням кількості закордонних відряджень, загальний обсяг витрат на службові відрядження, у тому числі із зазначенням обсягу витрат на закордонні відрядження.

Відповідальність за порушення вимог цього Закону несуть керівники установ, а саме за такі порушення:

 1) неоприлюднення інформації відповідно до цього Закону;

 2) оприлюднення недостовірної, неточної або неповної інформації;

 3) несвоєчасне оприлюднення інформації.

Остання зміна сторінки: 10-02-2016 18:26