Міністерство економічного розвитку і торгівлі презентувало Експортний бренд України

18 вересня 2018 року відбулася презентація Експортного бренда України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватися на міжнародні ринки.
Степан Кубів, Перший віце-прем’єр-міністр – Міністр економічного розвитку і торгівлі України пояснив: «Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв'язок між різними галузями та секторами. Що у свою чергу буде сприяти торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках. Адже цей бренд базується на бренді UkraineNow, раніше затвердженому Урядом України».

Штефан Шльойнінг, керівник програм співробітництва Представництва Європейського Союзу в Україні, відзначив: «Запуск Експортного бренда – важливий крок у наданні допомоги українським компаніям у використанні в повному обсязі унікальних можливостей, що запропоновані в рамках Угоди про вільну торгівлю між Україною та ЄС. Одним із пріоритетів нашої ініціативи EU4Business є сприяння експорту, приділяючи окрему увагу малим та середнім підприємствам. Ми знаємо, що участь у міжнародних виставках та ярмарках може мати вирішальне значення для успіху експортної діяльності, і наявність потужного експортного бренда відіграватиме важливу роль у позиціонуванні українського бізнесу на міжнародних ринках».

Навіщо Україні Експортний бренд?

Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього, сильний бренд країни походження – Експортний бренд – допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів.

Зростання експорту має стратегічне значення для економіки України. Сьогодні експортери забезпечують 47,9% ВВП та валютних надходжень України. За 6 місяців 2018 року український експорт зріс на $2,8 млрд у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року.

Українські експортери презентуватимуть Україну у світі ідентично й послідовно, забезпечуючи:

- єдине візуальне брендування українських експортерів на міжнародних ЕКСПО та галузевих виставках;

- послідовну комунікацію основних повідомлень Експортного бренда та характеристик українських товарів через маркетингові та рекламні матеріали;

- систематичне інформування про можливості і конкурентні переваги експортноорієнтованих галузей України.

Вже у листопаді цього року українські експортери, об’єднані експортним брендом, представлятимуть досягнення та експортні можливості України на China International Import EXPO 2018, наймасштабніший міжнародній експортній виставці світу.

Остання зміна сторінки: 19-09-2018 10:39