Інформація про роботу управління соціального захисту населення райдержадміністрації за І півріччя 2013 року

Відділ з питань праці та соціальних зв’язків

 Відділ у відповідності до покладених завдань забезпечував здійснення заходів щодо погашення заборгованості із виплати заробітної плати, запровадження підприємствами всіх форм власності мінімальних державних гарантій з оплати праці, а також за наданням працівникам пільг і компенсацій, передбачених законодавством, соціального захисту працівників, зайнятих на роботах з шкідливими та важкими умовами праці, вживав заходи до проведення атестації робочих місць, вивчав стан використання робочої сили, координував діяльність структурних підрозділів райдержадміністрації, пов’язану з розробленням та виконанням районної програми зайнятості, аналізував ситуацію в соціально-трудовій сфері, стан укладання колективних договорів на підприємствах, в установах та організаціях.

Надавались консультації, розглядались звернення громадян (17 чол.), підприємств, установ та організацій з питань, що належать до компетенції відділу. Через районну народну газету населення інформувалось з питань дотримання трудового законодавства суб’єктами підприємницької діяльності, мінімальних гарантій в оплаті праці, про зареєстровані колективні договори та з інших питань соціального характеру.

Відділ організовував роботу районної комісії з питань погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій, інших соціальних виплат, робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості, районної ради з питань безпечної життєдіяльності населення, співпрацював в питаннях профілактики трудових конфліктів з відділенням Національної служби посередництва і примирення в Закарпатській області, з обласною комісією у справах альтернативної (невійськової служби), управліннями, відділами райдержадміністрації та іншими районними структурами.

За звітній період спеціалістами відділу опрацьовано та підготовлено   близько 200 матеріалів, відповідей, інформацій, відношень на розпорядження, доручення, листи та ін.

Показники, які відображають результати роботи в сфері праці та соціально-трудових відносин у першому півріччі 2013 року наведені нижче:

Заробітна плата

 

Спеціалістами відділу проводиться постійний моніторинг стану розміру та виплати заробітної плати у районі.

За  даними районного управління статистики середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника у січні-березні 2013 р. становила 2464 грн., що на 7,5 відсотка ( 172 грн.) вище за відповідний період 2012 року.

Перевищення середньомісячної заробітної плати до затвердженого Законом розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у березні 1147 грн.) у січні-березні склало 2,15 рази. Найвища заробітна плата у   освіті , державному управлінні, лісовому господарстві.

Станом на 01.07.2013 р. заборгованість із виплати заробітної плати складала 106,2 тис. грн., яку мали КП „Рахівкомунсевіс” (94,6 тис.грн.) та ДП „Конденсатор плюс” (11,6 тис.грн.). що у 3,3 рази вище відповідного показника станом на 01.01.2013 р. Така ситуація пов’язана з проблемами Рахівської міської ради у взаємовідносинах з державною скарбницею. На даний час КП „Рахівкомунсервіс” повністю погасило заборгованість із виплати заробітної плати.

У січні-червні 2013 року проведено 19 засідань районної комісії з питань погашення заборгованості із виплати заробітної плати, пенсій, стипендій та інших соціальних виплат (при голові райдержадміністрації). Здійснено 120 запрошень на комісію керівників підприємств-боржників. Заслухано на комісії – 50 керівників.

У 2013 р. членами районної робочої групи з питань легалізації заробітної плати та зайнятості населення проведено 177 перевірок, в ході яких виявлено 182 належним чином неоформлених працівників. За наслідками перевірок працевлаштовані 166 осіб. Проведено 4 групових виїзних обстежень суб’єктів підприємницької діяльності в с. Лазещина, с. Ч.Тиса, смт. Ясіня та с. В.Водяне. По результатам обстежень відбулося 7 засідань робочої групи з легалізації заробітної плати та зайнятості (при першому заступнику голови райдержадміністрації).

Зайнятість населення та ринок праці

Протягом січня - червня 2013 року по даним моніторингу, що проводиться згідно доручення голови ОДА від 10.05.06 № 02-5/80 в районі створено 767 (річне завдання – 920) нових робочих місць, що на 66,7 відсотка більше показників прийнятих Програмою зайнятості на 2013-2017 роки (83,3 % річного завдання), в т.ч. 9 робочих місць на ПОУ, 632 робочих місць у підприємців-фізичних осіб та 126 громадян зареєстрували підприємницьку діяльність. В той же час ліквідовано 631 робоче місце. Співвідношення створених та ліквідованих робочих місць в районі зберігається на позитивному рівні (121,5 %).

Протягом першого півріччя працевлаштовані 970 осіб при наявності за даний період часу 953 вакансій.

Одноразова допомога по безробіттю для започаткування  власної підприємницької діяльності надалася  11 особам.

За сприяння центру зайнятості 178 чол. пройшли професійне навчання.

До проведення тимчасових громадських робіт залучено 91 особу.

На кінець червня 2013 року в районному центрі зайнятості обліковувалося 1134 безробітних (всього протягом звітного періоду пропозиція робочої сили склала 2726 чол.).

Соціально-трудові відносини

Протягом  2013 року управлінням соціального захисту населення  райдержадміністрації зареєстровано:

колдоговори: Лужанської сільської ради Рахівського району на 2013-2015 роки, Коопунівермагу Рахівської райспоживспілки на 2013-2015,  Рахівської центральної аптеки № 17 на 2013-2015 роки, Рахівського районного військового комісаріату на 2013-2015 роки ТОВ „ЕВК” на 2013-2018 роки;

зміни до колдоговорів: управління Державної казначейської служби України у Рахівському районі, Рахівського районного центру соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді, управління праці та соціального захисту населення   Рахівської районної державної адміністрації.

Станом на 01.07.2013 в районі із 303 діючих ПОУ охоплено колдоговорами 229 підприємств, або 75,5 %.

 

Охорона праці та безпека життєдіяльності

Протягом року стався  один нещасний випадок на  виробництві у МП „Гантаба” (смертельний).

Станом на   01.07.2013 рік, в районі  сталося 1353 нещасні випадки невиробничого характеру,  усього травмовано 1354 особи (з них померло 18 осіб) у тому числі   276 дітей (20,6 %).до 14  років. Як свідчать статистичні дані, значна частина нещасних випадків сталася внаслідок причин падіння 72,1% (975 чоловік (з них померло 4), в т.ч. 200 дітей), предметів та деталей, що рухаються, обертаються, розлітаються  6,5%    (89 чоловік, в т.ч. 12 дітей) (згідно додатку).

Викликає тривогу той факт, що значна кількість нещасних випадків реєструється як „пошкодження без уточнення причин” та „інші нещасні випадки” - 13,7 % (185 чоловік (з них померло 6),  в т.ч. 41 дітей).

В січні – червні  поточного року зареєстровано 18 смертельних випадків. Найбільше померло в м. Рахів – 4 чол.,  смт. Ясіня – 3 чол.,  с. Богдан – 2 чол. по 1 випадку, с. Лазещина, Розтоки,  с.Ділове, с. Кос. Поляна, Б. Церква та с. Водиця, с. Кваси, с. Костилівка, та в с. Середнє Водяне.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.92р. № 442 підприємства, організації та установи незалежно від форми власності зобов’язані провести атестацію робочих місць за умовами праці. За результатами атестації, наказом по підприємству підтверджується чи не підтверджується право на пільги та компенсації, а також розробляються і затверджуються заходи щодо поліпшення умов праці та оздоровлення працюючих.

Станом на 01.07.2013 р. підлягає атестації 747 робочих місць, з них про атестовано – 696, що становить 93,2%. Крім того 7 підприємств подали заявки на проведення санітарно-лабораторних досліджень для атестації робочих місць за умовами праці. Але слід відмітити, що і на тих підприємствах де проведена атестація, матеріали атестації не завжди відповідають вимогам “Порядку проведення атестації робочих місць” та “Методичним рекомендаціям”. Крім того, на виконання п.9 наказу Мінпраці від 28.09.09р. № 359, створено реєстр підприємств із шкідливими умовами праці по Рахівському району. Станом на 01.07.13р. в реєстр входять 57 підприємств, з яких на 37-и проведена атестація робочих місць, на інших – в стадії виконання.

Відділ соціальних допомог та компенсацій

За підсумками проведеної роботи в відділі соціальних допомог та компенсацій станом на 01.07.2013 року забезпечено надання населенню всіх видів допомог та субсидій згідно з чинним законодавством.

За 6 місяці поточного року сектором прийому заяв та документів прийнято 7464 заяв на призначення усіх видів соціальних допомог, кількість звернень складає 6105.

За звітний період сектором прийняття рішень та сектором виплати нараховано та виплачено допомог та субсидій:

 відповідно до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми»,в сумі – 65103,0 тис.грн. ( 10296 одержувачів);

згідно Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям»   в  сумі 14927,2 тис.грн. (1060  сім’ї);

відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам» в сумі 7749,7 тис.грн. (1055 особи);

на виплату допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення  прийомним батькам за надання соціальних послуг у  прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» в сумі – 255,5 тис.грн. (8 сімей);

на виплату допомоги малозабезпеченій особі, яка проживає разом з інвалідом І чи ІІ групи внаслідок психічного розгляду, яка надається відповідно до Закону України «Про психіатричну допомогу» в сумі  629,9тис.грн. (99 особа);  відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам»  в сумі 2240,5тис.грн. (401 осіб);

на виплату тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме в сумі  544,1 тис. грн. (118 осіб);

виплату компенсації відповідно до Закону України „Про соціальні послуги” та постанови КМУ № 558 від 29.04.2004 року «Про затвердження Порядку призначення і виплати фізичним особам, надають соціальні послуги” на суму 111,8тис.грн. (175 особи);

на надання субсидії населенню на покриття витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу сумі – 1075,4тис.грн. (1100 сімей).

Розроблено розпорядження про утворення комісії з питань призначення ДСД малозабезпеченим сім»ям та житлових субсидій та  положення про комісію.

Розроблено Положення про відділ соціальних допомог та компенсацій.   Проведено щорічну оцінку виконання  працівниками відділу соціальних допомог та компенсацій  покладених на них обов’язків і завдань.  Розроблено посадові інструкції працівників відділу соціальних допомог та компенсацій у зв’язку із перейменуванням управління та зміною структури.

У січні-червні 2013 році проведено 4 засідання комісії з призначення державних соціальних допомог малозабезпеченим сім’ям та надання субсидій РДА, на яких розглянуто 169 звернень громадян та оформлено протоколи.   Призначено – 129 громадянам, відмовлено – 40.

Протягом шість місяців поточного року своєчасно надано річні звіти про надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям, державної допомоги сім'ям з дітьми, надання ДСД особам, які не мають права на пенсію, надання ДСД інвалідам з дитинства за 2012 рік, щомісячні, квартальні інформації за встановленими формами щодо призначення та виплати державних допомог усіх видів та житлових субсидій до департаменту соціального захисту населення.

Проводилися щомісячні перерахунки розміру призначених субсидій на оплату житлово-комунальних  послуг відповідно до обсягів фактично отриманих послуг.

Проводилася перевірка нарахування та сплати єдиного внеску особам, які підлягають загальнообов'язковому державному пенсійному страхуванню (догляд за дитиною-інвалідом, отримувачі допомоги або компенсації по догляду за інв. 1 гр. та особою похилого віку)  та за яких подано звітність до Пенсійного фонду починаючи з 01.01.2005р. по теперішній час.

Надано до Пенсійного фонду коригуючі звіти по застрахованих особах  по яких виявлено факти відрахувань до пенсійного фонду  роботодавцем та управлінням за період з 01.05.12 по 31.08.12. та з 01.08.12р. по 31.12.2012р.

Опрацьовано списки Пенсійного фонду по особах, що отримують соціальну допомогу по догляду за дитиною-інвалідом, інвалідом І гр. та престарілим, за яких також звітували інші платники, як за своїх найманих працівників,  виведено переплати та надано коригуючі звіти.

Закінчено перевірку розпоряджень масового перерахунку усіх видів соціальних допомог відповідно до  Закону України “Про Державний бюджет на 2013 рік” та підшито їх до особових справ.

Опрацьовано та внесено зміни до діючих особових рахунків отримувачів допомоги у зв’язку з масовими перерахунками.

Завершено інвентаризацію особових справ одержувачів усіх видів соціальних допомог.

Надано річний звіт про кількість фізичних осіб, яким призначено компенсацію за надання соціальних послуг з 2004р. по звітний рік (391 особа).  Обсяги видатків, виплачених у звітному році складають 201,7 тис. грн.,  затверджено для виплати на наступний рік 191,1 тис. грн..

Постійно проводився аналіз переплат отримувачам допомог та вживалися заходи щодо їх повернення.  Станом на 01.07.2013р. повернуто 66,5 тис.грн. (112 осіб).

Взято участь у спільних нарадах УСЗН та Рахівського РЦСССДМ 12.02.2013р., з представниками Рахівської РЛ 26.03.2013р. та з секретарями та уповноваженими особами сільських і селищних рад 01.03.2013р. та 31.05.2013р.з оформленням протоколів. Також проведено 9 нарад по роботі відділу(в тому числі 3 з участю начальника управління).

Проводилася роз”яснювальна робота щодо інформування населення та спеціалістів відділу про зміни у наданні допомог та субсидій через місцевий часопис, безпосередньо в управлінні та на виїзних прийомах в населених пунктах.  Надано відповіді на запити управлінь та запити Державної виконавчої служби.

До відділу надійшло 19 письмових звернень громадян щодо призначення та виплати державних допомог на які у встановлені строки надано відповіді.

В першому півріччі 2013р.проводилася звірка осіб які одержують допомогу на дітей над якими встановлено опіку чи піклування із службою в справах дітей. Проводиться щоденний моніторинг стану призначення та виплати компенсації фізичним особам,які надають соціальні послуги. Розроблено технологічні карти з призначення житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу та твердого палива.

Відділ обслуговування інвалідів, ветеранів війни, праці та постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС

Діяльність  відділу обслуговування інвалідів, ветеранів війни, праці та постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС спрямована державної політики в сфері соціального захисту інвалідів.

На обліку в управлінні  соціального захисту населення станом на 01.07.2013р. перебуває  всього 4861 інваліда, з них 416-1 групи, 1605- 2 групи, 2061 – 3 групи, 529 - діти інваліди.

На обліку в УСЗН перебуває 971 осіб пільгової категорії громадян для забезпечення санаторно-курортним оздоровленням.

За перше півріччя УСЗН видано 5 путівок до санаторіїв Міністерства праці та соціальної політики для інвалідів та 8 направлень до Виноградівського реабілітаційного центру.

За звітній період за рахунок коштів з місцевого бюджету придбано та видано 7 санаторно  –  курортних курсівок для оздоровлення ветеранів праці на суму 9300 грн.( дев'ять тисяч триста гривень).

Заключено договори на придбання 18 санаторно-курортних путівок для ветеранів війни.

 14- дітей-інвалідів  пройшли реабілітацію у Рахівському районному реабілітаційному центрі.

85 осіб – звернулися для забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації з них: 65 осіб – забезпечені протезно-ортопедичними виробами,

18 інвалідів забезпечені кріслами - колісними.

2 особи забезпечені кріслами стільцями з санвузлом.

Для отримання одноразової грошової матеріальної допомоги  по програмі “Турбота” та по Постанові КМУ на протязі 2012 року звернулося 382 осіб. За звітний період виплачено по районній програмі “Турбота”  555 особам (включно звернення 2012 року, які не були виплачені в зв'язку з недостатнім фінансуванням) на суму 206370 (двісті шість тисяч триста сімдесят гривень).

12 особам виплачено матеріальну допомогу по Постанові КМУ на суму 5364 грн.(п'ять тисяч триста шістдесят чотири гривні.)

Також на протязі звітного  періоду  виплачено компенсацій інвалідам війни за невикористану санаторно-курортну путівку 28 особам  на суму 8925 (вісім тисяч дев’ятсот двадцять п’ять гривень. ) 79 осіб пільгової категорії населення, які набули право отримати компенсацію за невикористану путівку повідомлено.

Виплачено компенсацій на бензин, ремонт, технічне обслуговування автомобілів 31-особам пільгової категорії населення на суму 2201 (дві тисячі двісті один гривень), та на транспортне обслуговування інвалідам 83- особам пільгової категорії населення на суму 7968 (сім тисяч дев’ятсот  шістдесят вісім гривень).

До відділу надійшло 370 письмових звернень громадян щодо призначення та виплати одноразової  матеріальної допомоги на які у встановлені строки надано відповіді.

Зареєстровано індивідуальних програм реабілітації для дітей інвалідів – 185; для дорослих інвалідів- 429.

Розроблено посадові інструкції для працівників відділу, положення про відділ та технологічні карти щодо рооти відділу.

Підготовлено та надано інформацію до департаменту соціального захисту населення  облдержадміністрації  та райдержадміністрації про хід виконаннгя розпоряджень голів обланої та районної державних адміністрацій.

Протягом першого кварталу 2013 року своєчасно надано щомісячні, квартальні   звіти за встановленими формами щодо проведеної роботи  до департаменту соціального захисту населення.

 

Сектор державних соціальних інспекторів

 Робота державних соціальних інспекторів заключається в перевірці достовірності інформації про доходи та майновий стан осіб, які входять до складу сім”ї, що звертається за призначенням державної соціальної допомоги, проводять вибіркові перевірки особових справ одержувачів ДСД, складають акти за підсумками перевірки з висновками щодо правильності призначення допомоги, співпрацюють з місцевими органами державної служби зайнятості, профспілковими та громадськими організаціями у вирішенні питань соціального захисту населення, виконують інші обов”язки відповідно до законодавства.

У своїй діяльності державні соціальні інспектори керуються Конституцією України та законами України, актами Президента , Кабінету Міністрів України, центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також Положенням про державних соціальних інспекторів.

Важливою складовою роботи соціального інспектора є проведення роз”яснювальної роботи серед населення з усіх аспектів надання ДСД.

Кожен, хто звертається до управління за тією чи іншою допомогою, повинен відчути турботу і увагу з боку держави, районної влади.

За  перше півріччя 2013 року державними соціальними інспекторами РУСЗН було перевірено перевірок всього- 517 з них 463 довідок достовірності інформації про доходи отримувачів допомог та 54 шляхом запиту.

Обов'язок державних соціальних інспекторів – об'єктивно оцінити умови проживання відвідувача, скласти відповідний акт обстеження, так було обстежено матеріально-побутові умови сімей отримувачів ДСД, житлових субсидій, та інших компенсаційних виплат:

всього – 287 актів.

Також державні соціальні інспектори разом з представниками  органу опіки та піклування або самостійно здійснюють вибіркові обстеження окремих сімей з метою перевірки цільового використання допомоги для забезпечення належних умов для утримання та виховання дітей, на яких виплачуються відповідні суми державної допомоги при народженні дитини.

Всього – 141 актів обстеження у тому числі разом з сектором  опіки та піклування – 8 актів, виявлено – 2 випадки припинення надання допомоги у зв”язку з не належним доглядом за дитиною ( нецільовим використанням коштів ) гр.Буканова О.Ю. м.Рахів, Рошташ О.Ю. м.Рахів  та 8 випадків зі смертю дитини.

Державні соціальні інспектори за перше півріччя 2013 року виявили 28 випадків неповної та недостовірної інформації про доходи.

По виявлених порушеннях, були зроблені перерахунки, виведені суми переплат, та надіслані повідомлення про повернення надміру виплачених коштів.

Також  було виявлено 6 сімей, які опинились в складних життєвих ситуаціях та інформація про яких була передана для відповідної роботи з ними районному центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді.

Протягом півріччя своєчасно надано щомісячні, квартальні інформації за встановленими формами щодо перевірок, які були проведені державними соціальними інспекторами напротязі півріччя до департаменту.

Крім цього, державними соціальними інспекторами виконуються інші обов”язки та доручення, покладені на них начальником або заступником начальника управління.

Сектор нагляду за правильністю призначення та виплати пенсій

 

Перевірено 460 пенсійних справ з них: 271-новопризначених пенсій, 189 перерахунків.

Перевірено 460 особових рахунків, правильність виплати пенсій, базу даних.

Перевірено правильність нарахування та виплати похоронних 458 заявників.

При здійсненні перевірки виявлені порушення по 4-х пенсійних справах:

о/р № 137159 Друляк В.В.- пенсія по віку, де при перерахунку пенсії в ознаці „робота” не введено, що заявник підприємець.

о/р № 147352 Митрюк Ф.Ф.- пенсія по інвалідності, порушений 10-денний термін призначення.

о/р № 148333 Шіман Г.І.- пенсія за віком – не вірно зараховано період трудової діяльності, переплата 29.80грн.

о/р № 142403 Доброцька П.П.- пенсія за віком, де в індивідуальних відомостях на застраховану особу не вірно зазначено ім”я та по-батькові.

Зауваження:  4-пенсійні справи в яких не вірно зазначені адреси (вулиці, номер будинку), 1-пенсійна справа, відсутній підпис начальника управління та печатки на прошитому та пронумерованому.  Справи повернені на доопрацювання.

По проведених перевірках щомісячно складено акт та надано інформацію в Департамент соціального захисту населення ОДА.

19-20.02.2013р.-надано інформацію в Департамент соціального захисту населення, щодо проходження курсів  по підвищенню кваліфікації з питань пенсійного забезпечення, вказано кількість осіб, які виконують функцію нагляду за додержанням вимог законодавства під час призначення пенсій.

23.05.2013р., 07.06.2013р., 12.06.2013р.-пошук архівних документів згідно заяв 3- заявників, жодних документів не знайдено.

19-20.2013р.-проведено перевірку реалізації постанови КМУ від 13.03.2013р. № 151 „Про внесення змін до пункту 1 постанови КМУ від 28.07.2010р. №656”щодо встановлення мінімального розміру пенсій для інвалідів війни та учасників бойових дій у період ВВВ, які досягли 85-річного віку, у розмірі мінімальної пенсії інвалідів війни 1 групи. Перевірено 24- пенсійні справи. При здійсненні перевірки були зауваження: 4-пенсійні справи, де не вірно зазначені номера будинків.

Відділ персоніфікованого обліку та обслуговування пільгових категорій населення, сім`ї та жінок

Діяльність відділу персоніфікованого обліку пільгових категорій населення спрямована на забезпечення державної політики у наданні соціальних пільг.

Прийнято відповідну  документацію колишнього  відділу у справах сім'ї, молоді та спорту  РДА згідно підготованих актів прийому-передачі

 За підсумками проведеної роботи відділом персоніфікованого обліку УСЗН станом на 01.07.2013 року забезпечено своєчасне та в повному обсязі надання відповідних пільг особам, що мають на них право згідно чинного законодавства.

Зокрема:

в січні 2013 року підготовлено угоди, що були укладені між УСЗН та підприємствами-надавачами пільгових послуг, а також угоди на забезпечення пільгового перевезення автомобільним та залізничним транспортом;

щомісячно формувався  звіт по даних Єдиного державного реєстру осіб, які мають право на пільг для  подання його в департамент соціального захисту ОДА;

проводився прийом звітів  та оформлялись акти звіряння розрахунків між управлінням та організаціями надавачами послуг;

надавалися  щомісячні звіти  до департаменту соціального захисту населення ОДА про стан забезпечення твердим паливом та скрапленим газом, а також про стан розрахунків за послуги надані на пільгових умовах;

-    на житлово-комунальні послуги надано пільг на 373,0  тис.грн.;

-    на послуги електрозв`язку надано пільг на   35,6   тис.грн.;

-    компенсація за пільговий проїзд становить 781,3  тис.грн;

надавалася інформація про стан виконання заходів щодо соціального захисту жертв Голодомору в Україні (6 чол. забезпечено медикаментами на суму 0,09  тис.грн.);

систематично проводилась перевірка правильності та достовірності  списків користувачів, яким надано послуги на пільгових умовах  на електроенергію (в середньому щомісячно звірялося 5 600 сум), на послуги електрозв'язку (в середньому звірялося 520 сум), а також на житлово-комунальні послуги (в середньому перевірялося 1 400 нарахованих сум);

на основі проведених звірок щомісячно готувалися відповідні листи-відношення на адресу підприємств-надавачів пільгових послуг, що містили дані про корегування нарахованих сум та даних про пільговиків;

підготовано щоквартальний звіт  в департамент соціального захисту населення ОДА  про кількість пільговиків в розрізі категорій, яким надано пільги за рахунок субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам, з вказанням нарахованих сум для кожної категорії окремо;

протягом року проводився прийом документів та оформлення особових справ осіб, які мають право на пільги (прийнято 356 справи);

на основі прийнятих документів  введено  в електронну базу даних Єдиного державного  автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, дані про 356 пільговиків;

нараховано компенсацію  на 2013 рік за тверде паливо та скраплений газ  на загальну суму 1494,8 тис.грн. 2335 пільговикам.

Внесено зміни до районної Програми діяльності громадських організацій, які потребують соціального захисту, на 2011-2015 роки (додатково передбачено витрати на діяльність районної організації ветеранів та пенсіонерів ОВС).

За рахунок коштів районної Програми ,,Турбота” з нагоди відзначення Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав виплачено грошові допомоги 144 особам на загальну суму 22,0  тис.грн. та організовано святковий обід.

Вісімдесять учасників бойових дій на території інших держав, які перебувають на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі пільговиків, було письмово запрошено на урочистості з нагоди відзначення Дня захисника Вітчизни.

За рахунок благодійних коштів для військовослужбовців організовано святковий фуршет.

 До 8 березня 59-матерям героїням організовано святковий фуршет.

Прийнято участь у  засіданні тендерного комітету та оформилось відповідну тендерну документацію, а також підготовано щоквартальний звіт про здійснення закупівель за державні кошти.

Проведена разова виплата до 5 травня ветеранам війни на суму 471795 тис.грн 598 особам.

За рахунок коштів районної Програми ,,Турбота” з нагоди відзначення Дня Перемоги  організовано святковий обід на 35 чол. на суму 3,0 тис.грн

З початку року прийнято 18 комплектів документів на багатодітну матір, для представлення до присвоєння почесного звання „Мати героїня” та направлено в департамент соціального захисту ОДА.

Розглянуто 8-м  скарг та звернень громадян по питанню надання пільг.

Підписані  7 угод на суму 7135,2 грн. з ДП „Укрдержбудекспертиза” на проведення експертизи кошторисної документації на проведення капітальних ремонтів житла ветеранів війни.

Систематично проводилась  роз’яснювальна робота щодо правомірності надання пільг та вивчення працівниками відділу нормативно – правової бази.

  Видано 220 посвідчень батьків багатодітних сімей та 499 посвідчення дитини з багатодітної сім`ї.

Остання зміна сторінки: 21-08-2013 16:29