З 1 вересня розпочинається прийом рукописів закарпатських авторів

Відповідно до заходів щодо реалізації Програми підтримки видання творів закарпатських авторів, популяризації закарпатської книги та сприяння книгорозповсюдженню на 2018 – 2020 роки, спрямованих на випуск видавничої продукції та її розповсюдження, з 1 вересня 2018 року розпочинається прийом пропозицій на випуск видавничої продукції за кошти обласного бюджету.
Прийом здійснюватиметься департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (пл. Народна, 4, к.220), і триватиме до 1 грудня.
Пропозиції прийматимуться від видавництв та видавничих організацій різних форм власності у вигляді заявки з обґрунтуванням суспільної необхідності видання, до якої додаються відомості про: авторів та інших осіб, які братимуть участь у створенні видання (авторський колектив, упорядник, перекладач, художник); назву видання з короткою анотацією; мова (мови), якою (якими) пропонується випускати видання; обсяг видання (зазначається в обліково-видавничих та умовно-друкарських аркушах); стан підготовки видання до випуску; орієнтовну вартість видання; плановий кошторис витрат; технічні параметри (технічне завдання).
До пропозиції про випуск видавничої продукції необхідно долучити рукопис твору, оригінал або нотаріально завірену копію документа (документів), що підтверджує (підтверджують) наявність у видавця виключного майнового права на використання твору; копію свідоцтва про внесення видавця до Державного реєстру видавців, виготівників і розповсюджувачів видавничої продукції або його дублікат; документи, що підтверджують платоспроможність видавця.
Тематичну та змістову оцінку пропозицій на випуск видавничої продукції здійснюватиме експертна рада з питань видання творів закарпатських авторів.
З урахуванням висновків експертної ради департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації підготує проект Переліку видань на 2019 рік, інформує департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА.