Про порядок видачі довідок про отримання (неотримання) соціальної допомоги

Доводимо до відома громадян, що видача довідок про отримання (неотримання) соціальної допомоги для будь-якої особи або отримувача соціальної допомоги (його законного представника) – це безкоштовна адміністративна послуга, яка надається відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги" в порядку, визначеному у 8 розділі Інструкції щодо порядку оформлення і ведення особових справ отримувачів усіх видів соціальної допомоги, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 19 вересня 2006 року № 345, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 06 жовтня 2006 року за № 1098/12972 (зі змінами) (далі – Інструкція), згідно Переліку адміністративних послуг, що надаються управлінням соціального захисту населення Рахівської райдержадміністрації та інформаційних карток адміністративних послуг, що оприлюднені на сайті Рахівської райдержадміністрації в рубриці "Адміністративні послуги".          

Довідка видається в управлінні соціального захисту населення Рахівської райдержадміністрації на підставі письмової заяви або усної вимоги за умови пред'явлення паспорта або іншого документа, який підтверджує особу та місце її проживання (реєстрації), не пізніше ніж у триденний термін (пункти 8.1 та 8.2 Інструкції).

У разі, якщо заявник особисто звертається з проханням надати довідку, довідка видається в той же день (пункт 8.5 Інструкції).

Видача довідки стосовно отримання іншою особою соціальної допомоги здійснюється лише у випадках, передбачених відповідними нормативно-правовими актами (на вимогу правоохоронних органів, органів опіки тощо) (пункт 8.6 Інструкції).

Остання зміна сторінки: 23-10-2019 16:37