Обговорили проблемні питання надання громадянам адміністративних послуг у сфері міграції

У зв’язку із неодноразовими скаргами на роботу районного підрозділу міграційної служби, що змушує мешканців району звертатися за отриманням адміністративних послуг у сфері міграції до відповідних підрозділів інших районів області та за її межі, сьогодні, 8 січня, голова Рахівської районної державної адміністрації Віктор Медвідь зустрівся з керівником Рахівського районного відділу ГУДМС в Закарпатській області Федором Андрусяком.

Під час наради було проаналізовано роботу з оформлення та видачі паспортів громадянина України і громадянина України для виїзду за кордон, роботу з громадськістю, в тому числі функціонування онлайн-сервісу ,,Електронна черга”.  

Йшла мова про недопустимість неетичної поведінки працівників підрозділу, зрозумілість планової черги та роботи онлайн-сервісу, вчасне виготовлення, заміну та отримання паспорта.

Голова РДА Віктор Медвідь підкреслив, що останніми роками міграційна служба зазнала значного реформування. Зокрема було успішно впроваджено ,,біометричні” закордонні паспорти та паспорти громадянина України у вигляді ID-картки.

- Послуги, що надаються районним відділом ГУДМС повинні бути доступними, законними та без затримок і попереднього відвідування кабінету керівника, - зазначив Віктор Медвідь. – Жоден житель району, не повинен виїздити за межі Рахівщини аби отримати якісні послуги.  

Віктор Медвідь доручив керівнику Рахівського районного відділу ГУДМС в Закарпатській області в найкоротший термін виправити помилки, та висловив сподівання, що міграційна служба успішно виконуватиме своє ключове завдання – надаватиме громадянам якісні адміністративні послуги у сфері міграції, аби мешканці громад району відчули зміни на краще.  

Остання зміна сторінки: 10-01-2020 13:11