Москаль: «Через відсутність залізничних вагонів дорожники на Закарпатті змушені імпортувати готовий асфальт із Румунії. Який навіть після розмитнення обходиться дешевше за український»

Через відсутність залізничних вагонів та локомотивів, які доставляють витратні матеріали для виробництва асфальту, дорожні роботи на Закарпатті опинилися на межі зриву. Щоб не допустити цього, румунська автодорожня компанія INTEKO, яка ремонтує дороги на Виноградівщині, змушена імпортувати готовий асфальт із Румунії.
– Цього року ми залучили для ремонту закарпатських доріг закордонних підрядників із сучасною технікою і європейським підходом до роботи, – заявляє Геннадій Москаль. – І виявилося, що в Україні немає то щебню, то залізничних вагонів, то локомотивів, то ще чогось. У підрядників із-за кордону це викликало справжній ступор – вони не звикли працювати в режимі постійної нестачі матеріалів. Врешті-решт румунська компанія INTEKO була змушена піти на експеримент – почала завозити готовий асфальт із власного заводу в м.Сату Маре, який розташований за 40 кілометрів від кордону з Україною.
Дорога «Виноградів – Теково – Неветленфолу», яку ремонтують румуни за кошти «дорожнього експерименту», всього за 60 кілометрів від цього заводу, тому асфальт встигають завезти й прокласти вчасно. Але найцікавіше те, що навіть після процедури розмитнення румунський асфальт виявився дешевшим за український. З одного боку це добре, що підрядники знаходять вихід навіть із, здавалося би, безвихідних ситуацій. А з другого боку сам факт імпорту готового асфальту з Румунії – це ганьба для України і безграмотного менеджменту «Укрзалізниці».