Закарпаття презентує туристичну галузь краю на Міжнародному салоні

3-5 жовтня у м. Київ проходить щорічний Міжнародний туристичний салон «Україна». Цього року виставка ювілейна – 25-та і присвячена темі гастрономічного туризму. Від попередніх заходів нинішній вирізняє вибір організаторів на користь стендів з екологічно чистих матеріалів.

Делегацію від Закарпаття на виставці представляють управління туризму та курортів ДЕРТ Закарпатської ОДА, фахівці з питань туризму Рахівської ОДА та туристичних гуртків центру позашкільної освіти м. Іршава. Із представників бізнесу на стенді присутні ТО «Ажіо тур», Гранд готель «Пилипець» (Міжгірський р-н) та термальні басейни «Теплі води» (Хустський р-н).

Оскільки цьогорічна виставка присвячена темі розвитку гастрономії, Закарпаття презентує відвідувачам гастрономічний стіл із продуктами місцевих виробників – ОСГ «Бараново», Селиської сироварні, ТОВ «Джерела Капрат» (м. Перечин), сливовий леквар з Гечі, бриндзю від рахівських вівчарів, наливки з яфинами і брусницею та справжнє закарпатське вино. Область не лише презентувала місцеву гастрономію, але й організувала дегустацію своєї продукції, що викликало неабияку цікавість, зокрема, й щодо можливості подальшого придбання.

Закарпатська делегація долучилася до обговорення під час круглого столу «Розвиток нових дестинацій та проектів зеленого туризму України» та панельних дискусій «Робіть з їжі культ! Гастротуризм як національна ідея гостинності» і «Брендинг дестинацій – ключовий елемент маркетингу територій».

Виставка у столиці триває, а це означає, що про гостинне туристичне Закарпаття дізнається ще більша аудиторія.